Hökensås.

Nu har jag äntligen börjat min LIA (praktik) på Jakto och vi tjuvstartade med
en resa ner till Hökensås förra lördagen på premiär/mässa. Vi fiskade i en av
hyrsjöarna och aldrig förr har jag skådat så vackra regnbågar.
Vi fick totalt 11 regnbågar och en Öring.




En av "Harrkungens" tre som han drog på fyra kast.


Stefan med en felkrokad snok, snoket va?




Göran och Stefan, goa gubbar dom där!


Trout. And back he goes.

På söndagen blev det mässa, Jakto, Orvis, Guideline och Vision var där och
demade spön, en mycket trevlig liten mässa.




"Daniel från Vision och Andreas från Guideline gör upp i en klassisk duell
om vem som kastar längst"


Mässans skönhet, enligt mig. Canespö gjord av Bernt Johansson.




Kommentarer
Postat av: Thobias Lundin

Jag tycker inte det ser ut som en snok. Mer som en huggorm eftersom att jag kan skåda det klassiska sixsax mönstret på ryggen

2011-05-07 @ 14:22:42
Postat av: Rille

Men kan inte misstas pga de gula fläckarna på kinderna ;) sysn dock dåligt på bilden

2011-05-07 @ 15:26:38
URL: http://meandmyrod.blogg.se/
Postat av: jonas

lite gbg stuk på "snoket va?" gillas!

2011-05-07 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0